НАЙЧАСТІШІ ЗАПИТАННЯ НА ТЕМАТИКУ COVID-19 ЗА ДАНИМИ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
COVID-сертифікати про одужання, дитячі та на підставі ПЛР-тесту можна згенерувати на порталі Дія
На порталі Дія можна згенерувати ще три типи COVID-сертифікатів: на підставі результату ПЛР-тесту, про одужання та дитячий. Згенерувати сертифікат дуже легко та зручно, оскільки в жовтні Уряд спростив отримання COVID-сертифікатів. Тепер для цього не потрібен електронний підпис, зокрема й Дія.Підпис, для якого було потрібно підтвердження особи за допомогою Photo ID. Тепер достатньо згоди користувача.
Як згенерувати сертифікат на порталі?
- Авторизуйтеся на порталі Дія: https://diia.gov.ua/.
- Оберіть розділ «Послуги» — «Здоров’я» та оберіть потрібний тип сертифіката: «COVID-сертифікат про негативний ПЛР-тест» чи «Сертифікат про одужання від COVID-19»
- Дайте згоду на передачу даних з Електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ) у Дію.
Дітям від 12 років, які отримали хоча б одну дозу вакцини, батьки можуть згенерувати COVID-сертифікат у розділі «Здоров’я» — «COVID-сертифікат про вакцинацію». З 14 років підлітки можуть самостійно авторизуватися на порталі через BankID, якщо вже мають банківську картку. А якщо в дитини ще немає паспорта, це можуть зробити батьки.
COVID-сертифікат на підставі ПЛР-тесту діятиме 72 години з моменту здачі аналізу. COVID-cертифікат про одужання можна отримати не раніше 15-го дня після підтвердження лікарем діагнозу COVID-19 та внесення даних в ЕСОЗ. Такий COVID-сертифікат буде чинним 105 днів від дати встановлення діагнозу. Щоб допомогти кожному українцю отримати сертифікат у Дії, створено спеціальний лендинг, який доступний за посиланням. Там можна знайти всю необхідну інформацію про види COVID-сертифікатів, інструкції та необхідні умови для генерування. Також на лендингу розміщені відповіді на найпоширеніші запитання. Наприклад, чому не підтягується сертифікат або що робити, якщо сертифікат зник із застосунку.
НАЙЧАСТІШІ ЗАПИТАННЯ НА ТЕМАТИКУ COVID-19 ЗА ДАНИМИ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
COVID-сертифікат та міжнародне свідоцтво про вакцинацію: різниця між документами та як їх використовувати
У чому різниця між COVID-сертифікатом та Міжнародним свідоцтвом про вакцинацію, яке значення має колір COVID-сертифіката, який термін дії кожного із документів та головне - де і як їх можна отримати, використовувати, роз’яснення від МОЗ далі.
Що таке Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і як його отримати
Міжнародне свідоцтво про вакцинацію - це паперовий документ, який ви можете отримати у лікаря, що проводив вам щеплення, чи у свого сімейного лікаря, після проходження повного курсу вакцинації проти COVID-19.
У свідоцтві зазначено назву вакцини, її виробника, номер серії, кількість отриманих доз та дату щеплення. Документ підписує лікар і засвідчує печаткою медичний заклад. Міжнародне свідоцтво діє в країнах, уряди яких зобов'язалися дотримуватись Міжнародних медико-санітарних правил. Інформацію про перелік країн, які визнають міжнародне свідоцтво про вакцинацію ви можете знайти тут tripadvisor.mfa.gov.ua.
Перед поїздкою рекомендуємо також уточнювати цю інформацію на офіційних сайтах міністерств внутрішніх справ цільової та транзитних країн.
Підставою для видачі Міжнародного свідоцтва про вакцинацію є повний курс вакцинації.
Термін дії - 365 днів.
Що таке COVID-сертифікат і як його отримати
COVID-сертифікат - це захищений документ у телефоні, на папері чи на іншому носії, який можна завантажити через Портал електронних послуг Дія або в мобільному додатку “Дія”. Його можна сформувати після отримання однієї або двох доз вакцини, і тому існує:
- “Жовтий” СOVID-сертифікат - підтверджує факт отримання 1-ї дози щеплення і діє 120 календарних днів від цієї дати
- “Зелений” COVID-сертифікат - підтверджує факт отримання повної вакцинації і діє 365 календарних днів від дати останнього щеплення. Повна вакцинація може складатись з однієї дози однодозної вакцини Janssen та двух доз дводозних вакцин: Comirnaty/Pfizer, AstraZeneca/Covishield, Spikevax/Moderna, CoronoVac
НА СУМЩИНІ ВІД COVID-19 ЩЕПИЛОСЯ ПОНАД 48% ДОРОСЛОГО НАСЕЛЕННЯ
Вакцинувалося 427 405 осіб, що становить 48,14% дорослого населення, у тому числі 403 153 пацієнтів або 45,41 % – двома дозами.
Станом на 4 січня в області зроблено всього 830 684 щеплень (935,6 на 1 тисячу дорослого населення. Протягом 3 січня проведено 408 щеплень, у тому числі в 10 центрах масової вакцинації населення – 322.
Охоплення щепленнями осіб старше 60 років – 45,50%, у тому числі двома дозами – 43,41%.
На залишку є вакцини СORONAVAC – 30 535 доз, COMIRNATY™ – 47 247 доз, ASTRAZENECA – 19 190 доз, MODERNA – 1 010 доз.
Нагадаємо, що на Сумщині створено 21 центр масової вакцинації населення, 147 пунктів щеплення, 34 мобільні бригади.
ПРИВІТАННЯ З НОВИМ 2022 РОКОМ
Шановні жителі Охтирського району! Прийміть найщиріші вітання з наступаючим Новим роком! Бажаю в новому році щоб збулося все те, що ви побажали. Всі цілі були досягнуті, а плани перевиконані. Все погане і неприємне залишилося в році, що минає. Бажаю в новому році відчути нові емоції, дізнатися і побачити багато нового, зустріти нових людей, щоб Новий рік приніс в кожен будинок багато посмішок, багато сміху, виконання всіх бажань, матеріального достатку і стабільності скрізь і в усьому!
З повагою, голова районної ради Сергій КІРІЧКО
ПРО СЬОМУ СЕСІЮ РАЙОННОЇ РАДИ
Сьогодні, 23 грудня 2021 року відбулося засідання сьомої сесії районної ради восьмого скликання, на яке прибуло 26 депутатів із 38 їх загального складу. На початку сесії було підтримано декілька депутатських запитів, далі голова районної ради Сергій КІРІЧКО прозвітував за свою діяльність та діяльність районної ради протягом року. Також було прийнято районний бюджет Охтирського району на 2022 рік, план роботи районної ради на 2022 рік, Районну програму соціального захисту населення на 2022 рік та усі інші питання порядку денного. Під кінець голова районної ради Сергій КІРІЧКО привітав депутатів та присутніх із наступаючими новорічними святами і побажав всього найкращого, після цього сьому сесію районної ради восьмого скликання було закрито.
НАБРАЛИ ЧИННОСТІ НАКАЗИ НАЦІОНАЛЬНОГО АГЕНСТВА З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ
З 01.12.2021 набрали чинності накази Національного агентства з питань запобігання корупції. Так, зокрема:
Наказом Національного агенства від 23.07.2021 № 449/21, який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 29.07.2021 за № 987/36609 та набрав чинності з 01.12.2021, затверджено нову форму декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та Порядок заповнення та подання декларацій особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0987-21#Text).
Наказом Національного агенства від 23.07.2021 № 450/21, який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 29.07.2021 за № 988/36610 та набрав чинності з 01.12.2021, затверджено новий Порядок інформування Національного агенства з питань запобігання корупції про суттєві зміни у майновому стані суб’єкта декларування (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0988-21#Text).
Наказом Національного агенства від 23.07.2021 № 451/21, який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 29.07.2021 за № 989/36611 та набрав чинності з 01.12.2021, затверджено новий Порядок інформування Національного агенства з питань запобігання корупції про відкриття валютного рахунка в установі банку-нерезидента (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0989-21#Text).
Наказом Національного агенства від 20.08.2021 № 539/21, який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 06.10.2021 за № 1303/36925 та набрав чинності з 01.12.2021, затверджено новий Порядок перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» та повідомлення Національного агенства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1303-21#Text).
Детальніше: НАБРАЛИ ЧИННОСТІ НАКАЗИ НАЦІОНАЛЬНОГО АГЕНСТВА З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ
ЗАХИСТ ПРАВ НА ЗЕМЛЮ: БЕЗОПЛАТНА ПРАВОВА ДОПОМОГА ВЛАСНИКАМ ТА ОРЕНДАРЯМ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК
Правова допомога із земельних питань
«Найпоширеніші правові питання у сфері земельних правовідносин, з якими звертаються люди до системи безоплатної правової допомоги – безоплатна передача земельної ділянки, припинення договору оренди, присвоєння кадастрового номера, встановлення меж ділянки, порядок укладення договору купівлі-продажу землі», – розповів в. о. директора Координаційного центру з надання правової допомоги Олександр Баранов.
Безоплатну первинну правову допомогу – консультації та роз’яснення – можуть отримати всі громадяни України, іноземці, особи без громадянства, у тому числі біженці чи особи, які потребують додаткового захисту. Зокрема, цього року до системи безоплатної правової допомоги надійшло понад 40,4 тис. звернень щодо отримання консультацій та роз’яснень з питань земельного права.
Безоплатна вторинна правова допомога – захист та представництво у суді – надається людям з низьким доходом, учасникам бойових дій, внутрішньо переміщеним особам, потерпілим від домашнього насильства та іншим категоріям громадян, що визначені Законом України «Про безоплатну правову допомогу». У їх числі також громадяни України – власники земельних ділянок, які проживають у сільській місцевості. Так, з початку 2021 року безоплатна вторинна правова допомога з земельних питань була надана понад 1 тис. осіб.
Юристи та адвокати, які співпрацюють з системою БПД, практично щодня допомагають у вирішенні різних земельних спорів – від побутових суперечок «за межу» до приватизації ділянок.
«Багато випадків, коли люди звертаються до системи БПД щодо заборгованості з орендної плати за землю – орендарі роками не розраховуються, порушують договори оренди землі. Клієнти отримують правову консультацію – як діяти у цій ситуації. Якщо людина є суб’єктом права на безоплатну вторинну правову допомогу, юрист допомагає у складенні позову, направляє його до суду та орендаря. І дуже часто проблема вирішується на цьому етапі. Орендар вже розуміє, що власник землі, який здає свій пай в оренду, знає свої права та може їх захистити. І не чекаючи рішення суду, повністю розраховується з власником землі», – розповідає Олександр Баранов.
УВАГА, ОГОЛОШЕННЯ!!!
На підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Регламенту Охтирської районної ради восьмого скликання, відповідно до розпорядження голови районної ради №60 від 13.12.2021 року скликається сьома сесія районної ради восьмого скликання.
Сьому сесію районної ради восьмого скликання провести 23 грудня 2021 року о 10.00 годині в залі засідань Охтирської районної ради, за адресою м.Охтирка, вул.Київська 1.
З метою попереднього обговорення відповідних матеріалів та проектів рішень із зазначених питань провести 23 грудня 2021 року о 09.00 годині засідання постійних комісій районної ради.
Пропозиції до порядку денного:
1.Про звіт голови районної ради про свою діяльність.
2.Про внесення змін до Районної програми соціального захисту населення на 2021 рік.
3.Про внесення змін до Програми здійснення компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян автомобільним транспортом на автобусних маршрутах загального користування та залізничним транспортом у приміському сполученні на 2021 рік.
4.Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку Охтирського району на 2019 рік та наступні 2020-2021 програмні роки.
5.Про внесення змін до рішення Охтирської районної ради від 28.12.2020 «Про районний бюджет Охтирського району на 2021 рік».
6.Про Районну програму соціального захисту населення на 2022 рік.
7.Про районний бюджет Охтирського району на 2022 рік.
8.Про план роботи Охтирської районної ради на 2022 рік.
9.Про використання службового автомобіля Охтирської районної ради в 2022 році.
10.Про встановлення ліміту використання пального для автотранспорту районної ради у 2022 році.
11.Відповіді на депутатські запити.
12.Різне.